• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulamin Forum
#1
Regulamin





§1. Postanowienia Ogólne




1. Każdy nowy użytkownik, który zarejestrował się na forum, zobowiązany jest do akceptacji poniższego regulaminu.

2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia użytkownika z jego przestrzegania.

3. Regulamin odnosi się do wszystkich użytkowników forum, zarazem do rang wyższych, jak i niższych.

4. Skład zespołu zastrzega sobie prawo do nadawania
wszystkich możliwych kar użytkownikom na forum. Są to zazwyczaj
ostrzeżenia (tzw. warn), jednak za naruszenie regulaminu użytkownik może
zostać zbanowany.

5. Właściciele forum, w żadnym stopniu nie ponoszą
konsekwencji za treści napisane przez użytkowników, bądź zamieszczanych
splagiatowanych plików treściowych.

6. Na forum posługujemy się językiem polskim. Można posługiwać się
innymi językami, lecz tylko w postaci pojedynczych słów. Na forum należy
pisać zgodnie z zasadami polskiej ortografii, stylistyki, a także
interpunkcji i gramatyki.

7. Każdy zarejestrowany użytkownik, powinien przynajmniej jednorazowo
zaglądać do regulaminu w miesiącu, z powodu możliwych w nim zmian.

8. Przed założeniem nowego tematu na forum, należy upewnić się, że jest
on umieszczony w odpowiednim dziale i nie ma innego o podobnej tematyce.


9. Administracja forum zabrania kopiowania, plagiatowania, edytowania lub przywłaszczania sobie naszego regulaminu.

10. Wszystkim użytkownikom zabrania się całkowitego użyczania innej osobie swojego konta na forum.

11. Rejestrując się na forum, zgadzasz się na przetwarzanie danych podanych we formularzu oraz zgodę na otrzymywanie treści reklamowych na adres e-mail.

12. Każdy użytkownik może posiadać, tylko jedno konto globalne na naszej stronie.




§2. Treści i pisownia




1. Na forum utrzymujemy schludność i
czystość w naszej pisowni. Jeżeli zauważymy wulgarne słowa w postach
użytkownika to zostaną one moderowane.

2. Zabrania się umieszczania na forum treści pornograficznych, odurzających, rasistowskich, faszystowskich i podobnych do obok wymienionych.

3. Nie wstawiaj na forum rozmów prywatnych, cudzych zdjęć i tego typu rzeczy, bez zgody samego autora.

4. Zawsze poprzyj argumentami swoją wypowiedź. Nie dodawaj postów zbędnych, typu 'Jestem na tak', 'Jestem za'.

5. Unikaj dodawania ikonek tematów w działach oficjalnych na forum,
czyli te, w których wskazany jest wzór lub notka od administracji.

6. Nie wywołuj kłótni na forum bez podania konkretnego powodu.
Prowokującemu postawią się wszyscy użytkownicy, czyli jest to na jego
niekorzyść.

7. Pamiętaj, aby nigdy nie tworzyć tak zwanego 'Double Posta', na naszym
forum jest opcja 'Edit', dzięki której można edytować swój post.

8. Nie ośmieszaj na forum globalnym zarządu innych for lub serwerów.

9. Nigdy nie rozsyłaj jednego tematu wielokrotnie, wystarczy że napiszesz raz, a z sensem.

10. Unikaj przesadnego powiększania czcionki i kolorystyki.

11. Nigdy nie pisz pismem pokemona (XxXxX) oraz na tzw. CAPSLOCKU.

12. Dodając artykuł napisany przez innego użytkownika z innej witryny,
dodaj na samym dole źródło dokumentu.


13. Zabrania się łamania praw autorskich poprzez m.in. udostępnianie cracków, seriali, keygenów, loaderów, regkeyów.

14. Odpowiadając na czyjeś posty, zachowuj poprawną Polszczyznę i kulturę.

15. Zabrania się oszukiwania i naciągania innych Użytkowników forum, poprzez np: płatne smsy(Subskrypcje Sms) itp.



§3. Avatar, podpis i sygnatura




1. W sygnaturach, podpisach oraz avatarach nie można wypisywać treści podanych w punkcie §2.2.

2. Twój avatar nie powinien przekraczać wymiarów 100x100 pikseli.

3. W podpisie nie przekraczaj dozwolonej ilości znaków, czyli 255 znaków(wraz ze spacją).

4. W podpisie panuje całkowity zakaz wymuszania jakiejkolwiek nagrody od użytkowników forum.

5. Twoja sygnatura nie może przekraczać parametrów 600 pikseli szerokości oraz 300 pikseli wysokości.

6. W avatarach i podpisach zabrania się wstawiania obrazków rang użytkowników.




§4. Odwołania od kar




1. Każdy użytkownik ma prawo odwołać się od nałożonej mu kary przez jednego z administratorów.

2. Stosuj się do wzorów podanych w odpowiednich do tego działach.

3. Czekając na ostateczny werdykt administratora, nie kłóć się w dziale z innymi użytkownikami.
  Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości